Bioveckan

Döper nu officiellt denna veckan till *damdamdaaam*; BIOVECKAN! Denna veckan har jag och hanna nämligen varit på bio två gånger, först i onsdags på den nyöppnade movie theatern i Arlington Heights då vi såg på Elysium och igår på faaaancy iPic i South Barrington då vi såg Paranoia! Båda biosalongerna var himla fina och på den i Arlington Heights fick vi ett eget bord och en knapp som man tryckte på när man ville att vår egna servitör skulle ta vår beställning, haha! På reklamen före Elysium såg vi Paranoia så igår såg vi den också, hehe...

Igår var vi även och brunchade på Denny's, ett pannkaksställe där man fick "bygga" sina egna pannkakor, jag tog tre pannkakor med blåbär och chocolate chips i med färska jordgubbar och chockladsås på! Det var sååå gott! Stället var typ en äkta diner och de serverade kaffe så fort man kom in, sen kom de fram och fyllde på koppen hela tiden, så bra det kan bli hehe!

Idag ska jag på Helles goodbye-party och imorgon börjar jag college, yayyy!!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: