ROADTRIP

Ja, som jag tidigare berättat började Hanna och jag planera en roadtrip för någon vecka sedan. Nu är allt bokat och klart och lördag morgon (skiiittidigt) drar vi!!!

Först ska vi bila 8 timmar till Toronto (Canada)! Vi kommer åka så att vi är framme ca 2 och ska spendera lördagen och lördag natt där!
 
Söndag morgon drar vi vidare till den kanadensiska sidan av Niagarafallen!!! Det är bara ca 30 minuters bilväg dit så det går lite snabbare. På söndagar lyser de upp fallen med spotlights och avfyrar fyverkerier också!
 
Och på måndagen tar vi den långa vägen hem (9h), nedanför Lake Erie, och kommer då passera bland annat Cleveland!

Vi kommer på ditvägen åka genom staterna Indiana och Michigan och på hemvägen staterna New York, Pennsylvania, Ohio (och Indiana igen), så när vi är hemma igen har jag besökt 5 nya stater! Om jag är taggad?? JA!!!!!


Postat av: Daniella 🌙

Gud vad mysigt!

2013-08-28, 09:10:36 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ser fint ut, ha de så kul!! 😀

2013-08-28, 22:33:10 -
Postat av: Linnea helsing

Hej! :) Linneá heter jag och jag vart så glad när jag hittade din blogg! Jag ska flytta till Chicago den 10 oktober och jobba som Aupair! Vart bor du? :) är det långt ifrån Downtown Chicago? :)
Kram

2013-09-01, 18:11:07 -
Postat av: Anonym

Jag förstår inte, är du au pair samtidigt som du studerar på college? Skulle du kunna förklara för mig eller kanske i ett inlägg? Tack!

2013-09-01, 19:13:35 -
Postat av: Anonym

Något annat jag undrar över, såg på instagram att du hade varit i London för ett tag sen. Ska själv dit efter jul och undrar när du var där, alltså runt vilken tid på året och månad? Hur var vädret då? Kallt, varmt, regnigt? Vore jättesnällt om du kunde svara på båda mina frågor!

2013-09-01, 20:01:58 -
Postat av: Gina

Så himla vackra bilder!

2013-09-11, 00:31:53 - URL: http://Www.kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: