Bedtime

Idag har jag jobbat mest hela dagen! Började 10 imorse och var ledig mellan typ 12 och 13, sen jobbade jag fram tills läggdags för barnen. Första gången jag jobbade kväll och det var riktigt mysigt! Först fick jag bada pojkarna för de var typ svarta av smuts efter att ha lekt ute hela dagen, sen satte vi på oss pyjamas och tittade på teve en stund innan det var läggdags. Sean somnade i soffan redan vid typ 6, Andrew och Ali gick och la sig vid nio och Erick var uppe tills mina värdföräldrar kom hem, vilket var typ 10. De var alla väldigt lugna och eftersom alla tittade på teve eller sov satt jag och läste och drack kaffe, så det var mucho cozy! 

Imorgon börjar jag 11.30 men tror bara jag jobbar medan Laura Ann är hos frisören, för sen jobbar jag kväll igen. Imorgon kommer även Larissa och hennes pojkar över på playdate/pizza night så det blir kul! 

Just nu känns allt jättebra här, jag har verkligen kommit till en familj som jag trivs i och barnen är (mestadels, hehe) så himla goa! Är också himla glad över att jag har Larissa så nära, det är så lätt att prata med någon som är i samma situation och det känns tryggt att ha någon man känner i närheten.    JAG ÄLSKAR USA!!!!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: