Tisdag

Idag har vi varit vid poolen hela dagen (nästan iallafall) vilket innebär att jag är röd som en tomat i ansiktet och så trött i kroppen att det känns som att jag tränat hela dagen. Vilket jag typ gjorde för alla ville bäras på i vattnet eller "simma" (vilket i princip betydde "bli bärd av emma som springer snabbt i vattnet"), hehe.. Vi hade väldigt kul dock och det är kul att komma ut en sväng, speciellt när det är så fint väder!

Just nu sitter jag i köket och dricker kaffe och smider planer inför helgen, jag vill verkligen iväg och shoppa men vet inte var/när/hur än.. så störande att alla är lediga olika tider, men på något sätt bör det ju lösa sig! jag ska se ett avsnitt pretty little liars nu och sen ta kvällen, jag jobbar 11-4 och 6.30-8.30 imorgon så det blir en ganska lugn dag!


Larissa, jag och Hanna! ♥
Postat av: Fanny

Sv: Nej jag vet, så himla säääääääämst! Men ett år går fort så snart är du hemma igen. Passa på och lev livet nu under ditt lilla (stora) äventyrsår! Pusssss

2013-07-17, 10:19:18 - URL: http://fannymalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: