BÄSTA VECKAN I MITT LIV

OCH JAG ÄR HEMMA!!! ..efter vad som känns som den galnaste, häftigaste, roligaste, underbaraste och jobbigaste veckan i mitt liv - STUDENTRESAN! Magaluf bjöd på utgång lördag, söndag, måndag, tisdag och torsdag! Onsdag var alla trötta och fredag var jag sjuk något så inniii, så då blev det ingenting. Men tycker vi jobbat på ganska bra ändå! På bussen hem gjorde maja en summering av allt vi lyckats göra under denna veckan.. Listan blev lång och ganska crazyyy:
  • Jagad av securitas (erik som inte fattade att man inte kunde gå tillbaka in till väskorna på flygplatsen efter att man hade gått ut, han skulle bara "gå ut och köpa lite vatten" medan han väntade...)
  • sköljt Ipren med sprit (omedvetet)
  • rånad
  • 3 mobiler borta
  • ögonbrynspiercing
  • 1h sömn
  • blodspya
  • nipples piercing
  • bodyshot
  • 8 tatueringar (sammanlagt)
  • sex on the beach (med detta menas inte drinken..)
  • hora påkörd
  • naken-nattbad
  • nya bukisar
  • monsterfyllor
  • klättrat på balkong/ramlat ner från balkongen
  • däckat naken
  • 1mm från vräkning av hotell
  • väska borta
jaaa som ni hör har vi lyckats åstadkomma en del galenskaper, men nu väntar ytterligare en vecka av tokigheter! Jag har även blivit seriöst RETAD för min dialekt (skönt att jag för några veckor sen var lite nöjd över att jag börjat prata så rent.. och nu pratar mest värmländska av alla i magaluf-gänget). Först sprang jag och jonas in i en som sålde biljetter till en grillkväll, och jag hade pratat ett tag när han bara "alltså..va?" trodde såklart att det var för den höga musiken så repeterade allt varpå han råstirrade innan han vände blicken till jonas och sa "vad säger hon?", ok liksom kände jag. Sen träffade jag och maja några som bara "INTE EN CHANS ATT DU ÄR FRÅN SVERIGE!" men okej. Detta fick såklart mig och maja att börja "briljera" lite på värmländska och hon bara "ja ska ha harta tö hört i hörsin pöse" och jag svarade "mä om vi ska pesse på jale får vi sköle jolappla före nietia", hiihih slå den ni. 
HUR SOM HELST, haft en grym vecka som tyvärr slutade i hög feber och världens förskylning, men vafan, sämre kan man ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: