Imorgon imorgon IMORGON

Imorgon lämnar jag Sverige för 1 år i USA. Den 13 januari, 6 och en halv månad sedan, blev det äntligen bestämt att jag skulle åka och sen dess har jag räknat ner - 150 dagar, 6månader, 5 månader, 100 dagar, 3 månader, 50 dagar, 1 månad, 2 veckor - och nu är det bara en dag kvar.

Jag börjar bli nervös men är ändå konstigt lugn, jag har sagt hejdå till mina släktingar, till alla vänner och packat ner det sista i väskan. Det är snart dags och det är helt sjukt. 

Jag kommer sakna alla så otroligt mycket men vet att det här är något jag velat göra så länge, någonting jag sett fram emot att göra i en halv evighet (typ) och att världens största äventyr väntar mig. Så ja, jag är ganska nöjd ändå. Nu väntas mys med familjen, och imorgon 05.00 åker jag ifrån Arvika för sista gången på väldigt, väldigt länge.

och till alla powerpuffpinglor som gör mina dagar varje dag: jag saknar er redan men som helena sa; 365 dagar går fort och snart ses vi igen. kram♥

 
Postat av: Daniella 🌙

Åh, ha det så himla fint!

Svar: Tack ska du ha!!
Emma Karlsson

2013-06-30, 22:28:29 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh, va roligt och nervöst! Ska absolut följa din blogg! Om det är okej med dig lägger jag gärna till dig i min länklista på min egen au pair-blogg? :)

Svar: Ja absolut, vad roligt!
Emma Karlsson

2013-07-03, 11:27:08 - URL: http://enaupairsdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: