ni vet hur det blir

men tjabbaaa! USA närmar sig med stormsteeeg (antar att ni inte insett det genom att jag bara uppdaterar er typ dagligen om detta faktum) och idag har jag bockat av ytterligare en sak på checklistan! Eller nä egentligen står det inte ens med på min checklista, men det borde det - nämligen att få hem det internationella körkortet! Fult som stryyyk var det, inte bara på grund av kortet (samma som mitt vanliga körkort) utan för att det är ju bara ett fucking papper!!! Här sitter man i förväntan över ett flashigt internationellt körkort ska dimpa ner i brevlådan, så får jag hem ett papper med typ ett påklistrat foto på.. nu vid närmare eftertanke borde det nog inte ha stått med på checklistan ändå, hehe..

Något annat som varit total katastrof idag var när jag upptäckte hur jävla mörka mina ögonbryn blev efter att jag färgade dem igårkväll!!!! Ser hemskt ut haha, det finns ju en gräns på hur mörka ögonbryn blonda svenska tjejer ska ha.. Nåjaaa, inget att grina över då färgen sitter som berg i iallafall 40 dagar till (det hurrar vi för), så let's talk about todayy.
Shoppat med majsii idag och införskaffat en långklänning, ett par svarta jeans (spräckte mina andra igår.. vilket jag gör med typ alla byxor, hehe), en tubtopp och damdadaaam - ett läppstift! Vilket lär bli typ det femtonde som jag använder aktivt. Mamma tycker jag har för många, jag tycker att jag har just så många jag behöver - stört beroende av läppstift, köper det hela tiden heheh. 

Nu måste jag alltså bara införskaffa tandborste och headset (vilket jag egentligen inte behöver, har två som anton hävdar att han äger... ganska säker på motsatsen men vad gör man inte för husfriden) sen är jag redooo! yallayallaaa


även inte bara läppstiftberoende utan också ganska tvungen att ha med datorn var jag än går när mobilen är på laddning när jag väntar på facebukkmeddelande hehe 
Postat av: Daniella 🌙

Varför använder du ens det uttrycket?

2013-06-26, 02:09:44 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: