PROM

Nu är vår studenttid offentligt över. Sista kvällen med mössan på gjorde vi igår, balen i fredags och utspringet i torsdags (vet att det är konstigt för de flesta att ha balen EFTER studenten, men det är tradition här, hehe..). Det känns otroligt tomt och jag grinar av minsta lilla som påminner mig om de senaste dagarna, haha. Nåjaa, lite skönt är det ju ändå och nu har jag exakt två veckor på mig att förbereda mig för min flytt. Sååå taggad/nervös/kluven/ledsen/exalterad/glad/rädd/spänd på samma gång. Delade känslor alltså. Här kommer iallafall lite bilder från min bal!


Alla var så sjukt fina och jag är stolt över att kunna säga att de snygga brudarna och stiliga killarna på bilden längst ner är mina klasskamrater (fattas bara diana, frida och madelene) som gjort de två senaste åren till de bästa i mitt liv. EK3♥
 
Postat av: MY VESTLUND '

åhhh så fina!

Svar: tack så mycket!!
Emma Karlsson

2013-06-16, 20:35:13 - URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE
Postat av: Amanda

sååå fina!!

Svar: Åh tack!
Emma Karlsson

2013-06-18, 16:35:00 - URL: http://amandaalices.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: