Ett år.

Nu sticker jag snart iväg till skolan för att göra mitt sista gymnasieprov någonsiiin! Hur gött/ångestfyllt/härligt/jobbigt är inte det då? Blandade känslor, hehe.. kommer kanske inte direkt sakna proven men fyfan vad jag kommer sakna gymnasietiden. Tiden går så sjukt snabbt. För över ett år sen var vi på Kreta och ett år framåt sitter jag i Chicago och är (i princip) redo för att åka hem.. hoppas dock att året jag har framför mig inte går riktigt lika fort som detta har gjort för alltså nej tack. Har förövrigt tröttnat på det här med bloggning men ska försöka hålla ut (hehe) tills jag åker för då kommer det nog bli lite lättare att skriva. Känner mest att jag inte bidrar med något så vettigt till bloggvärlden när jag berättar om prov, kömpiserrr och mat. Vem fan vill veta liksooom. Hehe

Postat av: Vargflickan.

Ska bli så himla spännande sen!

Svar: Vad roligt att du tycker det:)!
Emma Karlsson

2013-05-24, 20:52:57 - URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: