Hej hallååå

De flesta som hittat hit vet ju redan det mesta om mig och vad som väntar mig om exakt 50 dagar, men jag tänkte ändå berätta lite, igen. 

Om exakt 50 dagar, klockan 11.15, sätter jag mig på flygplanet på Landvetter som kommer ta mig till Cultural Cares träningsskola i New York. Efter de fyra dagarna jag kommer spendera där, är det dags för mig att sätta mig på flygplanet till Chicago och till min blivande värdfamilj i Fox River Grove, en förort till Chicago. Där kommer jag ta hand om fyra ungar i ett år framöver, Erick (3 när jag kommer dit), Sean (4), Ali (6) och Andrew (9). 

Den här bloggen är alltså till för att framför allt peppa inför mitt år i USA, men även för att mina vänner, släkt och familj ska kunna följa min resa och mitt år.

Vill ni så kan ni titta in på Madeleines blogg, au pairen som är i min blivande värdfamilj nu, för att se vad som väntar mig! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: