Norgefest



Nu var det över 3 månader sen jag kom hem från London, och det känns som typ 2 veckor sedan. Älskade absolut allting med London och åhhhhhh någon gång vill jag flytta dit också (har förstås planerat allt i detalj). 

Men, från London och över till vårt kära grannland - Norgeee! Imorgon är det sjuttonde maj och det firas såklart med norge-fest, vad annars liksom? Inget konstigt. Hoppas bara på att jag hinner bli frisk tills imorgon, för förutom nörgefest har jag fullt upp!! På lördagen ska jag och maja iväg till Torsby för någon slags gala-fest (dock inte så seriöst som det låter, hehe) och på söndagen bär det av till Stockholm där jag först och främst ska träffa min kusin och dagen efter chilla lite på Ambassaden! Mucho fint. Utöver detta har jag ingenting att tillägga förutom att jag fortfarande är extremt nojig över ambassad-besöket (fint att bara "ah nä jag kommer inte, fick inget visum liksom"), och att jag vill att alla som läser detta inlägg (google analytics hjälper mig att säga "jag vet var ni booor") måste be för att min fysiska hälsa förbättras till imorgon. Deal? Okidok then
Postat av: Anonym

hur gör man så att det övergår från svart vitt till färg?

2013-05-18, 11:35:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: