De senaste två veckorna

Jag har en dålig ovana att bara uppdatera när det verkligen har hänt någonting stoooort, vilket det inte har gjort sen vi var i nashville då. Men tänkte jag skulle försöka skriva vad som hänt sen sist ändå! Hm. Vilket är lite lättare sagt än gjort för jag minns i princip ingenting av vad jag gjort. Helgen efter Nashville möttes jag, Manuel och Hanna upp i Deer Park för att planera kommande resor. Gick inte jättelyckat. Men vi fick oss iallafall froyo och kaffe! 

Dagen efter var vi iväg på en parad där Ali var med. Det var sjukt många cheerleaders och...musikanter (?) som gick på led och cheerade och spelade! 
 
På kvällen (fick söka igenom facebook-konversationer och sms för att hitta vad jag gjorde, haha..) jobbade jag. Allt letande för ingenting! Pluggade gjorde jag också, för en uppsats som skulle in i måndags.

Söndag jobbade jag också och såg att våra grannar hade satt upp lite Halloween-dekorationer i trädgården. Ni som sett Pretty Little Liars vet att under Halloween där så är alla trädgårdar "dekorerade". Jag trodde bara det var på film, men icke!

På söndagen jobbade jag hela dagen, sen var vi och bowlade på ett ställe där Hanna och Manuel varit förut... vi fick därför pröva på gratis root beer. Hanna och Manuel satt och hade ett seriöst snack med oss innan om att vi måste vara artiga och dricka upp osv genom att servitören bjöd oss men att "ni förstår inte för ni förstår inte hur äckligt det är!", haha. Lite lätt uppskrämda testade jag och Larissa och.......vi tyckte inte det var illa alls, haha. Kanske inte någonting jag kommer beställa varje gång men det var inget fel på det direkt! Vi blev bjudna på hela köret (glass, kaffe, iste, root beer..allt utom hannas pizza haha)! Sen åkte vi till Dunkin' Donuts och satt där ett tag innan vi åkte hem. 

Denna fredagen åkte vi på ytterligare en drive in movie, där man sitter ute med sina bilar och kollar på film. Vi såg thrillern Prisoners som var riktigt bra! Lördagen var vi iväg och åt sushi, och på söndagen var jag hos Esteban för Mexican BBQ och Steffis födelsedagsmiddag (ihopmixat). Senare mötte jag upp Hanna och Manuel på starbucks i Deer Park där vi stannade så länge att vi blev bjudna på vad vi ville (bagels, muffins osv osv) och iste!
Alltså detta händer varje gång..... "let's make ugly faces" och jag är den enda som verkligen gör det..... alltså herre ni ska se den inzoomade bilden

I måndags hade jag min första presentation inför klassen, det gick helt okej men var ganska nervöst att hålla presentation på engelska för en klasskompisar jag inte känner vars modersmål är engelska, hehe.. Även om jag annars inte har några problem med att prata inför grupp. Igår mötte jag upp hanna på starbucks i deer park (vårt standardställe numera) och ikväll ska jag ha myskväll med Larissa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: