Onsdag



Heeej! Nu var det ett tag sen jag var inne här och uppdaterade. Igår när jag loggade in fick jag världens chock, var med på blogg.se's tipsinlägg på sidan om niagarafallen, och hade 81 olästa kommentarer att läsa, så roligt!  Igår jobbade jag inte då jag hade huvudvärk och feber, idag mår jag bättre men är fortfarande inte helt hundra, så vi får se hur det blir senare. Vill dock jobba idag annars börjar jag klättra på väggarna snart!

Någonting jag märkt de senaste två dagarna är iallafall hur himla omtänksamma amerikaner är! Barnens farmor frågar hela tiden om det är någonting hon kan göra för mig, en av grannarna kom med migräntabletter och barnens (ingifta) faster kom precis med chicken&noodle soup till mig! Så himla snälla!

Annars händer inte så mycket, i lördags var vi downtown och åt bland annat hejdå-lunch med Dani och Liz som åker hem nu, vi såg skylinen at night vilket var jääättefint, såg inspelningen av transformers fyra (!!!) och såg chinatown... Vilket inte direkt var en upplevelse, haha!

Söndagen spenderade jag, Hanna, Larissa, Manuel och Mareike på Six Flags Great America, ett nöjesfält med massa åkattraktioner och så vidare. Det var grymt kuuul! 

Denna helgen jobbar jag båda dagarna så nu kommer det nog inte hända så mycket intressant på ett tag.. Jag och Hanna planerar dock kommande resor för fullt!!
 
Postat av: L-E

Häftigt kort!! De va omtänksamma grannar de, krya på dig!

2013-09-11, 21:01:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: