Maj!


En söndag i början av maj åkte jag och Larissa och köpte starbucks och sen till Crystal Lake main beach (inte för att bada dock... hehe) och satt i en gunga i solen haha, det var jättemysigt.

En dag var jag i Grayslake på College of Lake County och kollade på när Lincoln spelade baseball.

14 maj gick jag och Larissa ner till Brunch Café, det var onsdag och då gör vi alltid någonting då det är enda veckodagen vi är lediga under dagen!

Två dagar efter åkte jag och Lincoln till Wrigley field för att se när Cubs spelade baseball. Det var jättetråkigt, blött och kallt haha, men nu är det iallafall gjort.

Lördagen efter åkte jag och Larissa till Durty Nellie's och mötte upp massa au pairer och drack drinkar!

Ilse var där!

Och hanna var där!

Jag och Larissa åkte till Yumz för att köpa frozen yogurt att ladda upp med innan vi drog och firade min 1,5 veckas ledighet med att se Neighbors på bio! Vi har väntat på den filmen sen januari så förväntningarna var riktigt höga haha. Dock levde den inte riktigt upp till våra förväntningar men det var kul ändå! Torsdag morgon åkte min värdfamilj iväg till Texas på bröllop och skulle vara borta till på tisdag, men på måndagen åkte jag till New Mexico så jag fick en och en halv veckas ledighet, vilket var väldigt skönt!

På fredagen åkte jag och Larissa till Deer Park och shoppade!

Sen åkte vi till Wings Etc. och köpte kycklingvingar att ta med till Crystal Lake Main Beach där vi satt i samma gunga och åt ute i solen!

Vår gunga, haha!

Lördagen gick vi ner med bikini och badhanddukar till parken i Fox River Grove och solade. 

Resan till New Mexico kommer i nästa inlägg!
 
Postat av: Daniella 🌙

hur länge har du kvar nu? :3

Svar: Lite mindre än två månader :) åker iväg på min resemånad 1 juli!
Emma Karlsson

2014-06-16, 16:11:24 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: