God Jul och merry merry christmas!

GOD JUUUUUL! (en dag för sent för er i sverige, men ändå) Det var längesen jag hade sån julkänsla som jag har nu! Idag har jag börjat dagen med att se på kalle anka genom skype, köpt sista klapparna, packat massa klappar, sett på svensson svensson genom skype (tack alla hemma för att jag fick vara med, ni är bäst), varit på julfest hos min värdmammas släkt och avslutat kvällen med att lägga alla klappar under granen och sett på julfilm med Jeff och Laura Ann. Nu är jag sjukt excited på juldagen imorgon, främst för att det ska bli så kul att se alla barnen exalterade över alla julklappar och hela köret. Åååh! Så här får ni lite julvykort från zilch-huset! Uppdaterar mer imorgon hur min juldag (känns fortfarande knäppt att man inte firar på julafton här) varit och när jag fått alla bilder från Hanna och Manuel ska jag visa upp vår awesoooome weekend i Washington D.C. Bästa helgen någonsin!

 
Postat av: L-E

Till o mä egen strumpa, häftigt!

2013-12-25, 09:45:57 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: