Stockholm

Lägesrapport - landat på hotellet i Stockholm där jag och mamma ska sova inatt för att imorgon besöka ambassaden och förhoppningsvis få mitt visum beviljat! Har legat och halvtittat på hockeyn medan jag pluggat (Internationell ekonomi-prov på tisdag. skjut mig) och förstod först nu att det tydligen är final??? Bra att man håller koll menar jag. "Galafesten" igår var för övrigt max trivvle som vi säger här i Varmland County med god mat och trevliga torsbybor! 

Medan jag låg och twittrade eller något annat viktigt tog mamma en smygbild på mig i sängen. Ja, naturliga ställningar (hur säger man ställningar utan att det dyker upp sexställningar i era huvud??) har väll aldrig varit min grej hehehe
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: