April del 2!

Nu är jag allt väldigt efter i bloggandet så nu kommer ca 120 inlägg på raken istället
 

Efter att jag hade hämtat upp de tre musketörerna på flygplatsen åkte vi och checkade in på deras hotell så åkte vi till Chili i Deer Park och åt middag!

Dagen efter åkte vi in till Chicago och hälsade på bönan!

Sen gick vi till Willis Tower och gick upp i Skydeck!

Chicago river!

På torsdagen åkte jag och sov över på hotellet och fredag morgon åkte vi till Niagarafallen i Canada! Vi bodde på Sheraton med Fallsview och det var sjukt fin utsikt från hotellrummet!

På lördag kväll åt vi mat i en restaurang med fallsview den också, jättefint var det och sjukt god mat!

Niagara Falls!

Bara hänger lite på min lilla lillebror :)
 

På måndagen åkte vi Downtown igen och åkte på en båttour!

Mamma, Jeff, Ali, Erick, Laura Ann och Sean

En av dagarna åkte vi till Crystal Lake och köpte kaffe och frozen yogurt!
På fredagen var det dags att köra tillbaka dem till flygplatsen igen!

På söndagen fyllde Ali 7 år så då blev det regnbågspannkakor till frukost!

Födelsedagsbarnet!

Det var april det, maj kommer snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: