Sen senast

Såå, vad har hänt sen sist?? Jo, förutom Colorado har jag även hunnit med detta!


Jag spenderade en natt i slutet av Januari på sjukhuset (som jag fortfarande får räkningar ifrån, heja usa)! Och inte riktigt lika glad som på bilden kanske.

Vi var på avskedsbrunch för Lior som åkte hem i mitten av februari :'(.


Jag spenderade superbowl med dessa två! Resten av gänget hängde hos Esteban och festade men jag jobbade, vilket var lite surt, men men!


Jag fyllde 20!


På Hannas födelsedag åkte jag hem till henne och åt födelsedagsmiddag, efter det blev det prinsesstårta som Hannas värdmamma hade bakat (och riktigt bra dessutom!!).


Och jag fick fina presenter av Hanna och Manuel, haha! Av Hanna 20 presenter (vissa lite mer speciella än andra, så som en tysk bok och Corox-servetter, haha!) och av Manuel en "In Emergency, Break Glass"-tavla med en pipa i, haha! Jag var helt 100 på att han hade köpt den först men icke, han gjorde den helt själv! (och don't worryyy, det är inte riktig marijuana inuti)

I början av mars var jag och Larissa och såg Miley Cyrus!!

Eh ja. Hon flög iväg på en stor korv med bröd. Inga konstigheter.

Under framträdandet av låten can't be tamed...



♥ 


Vi var på avskedskalas för Maja...


I torsdags hade vi möte på Yumz (frozen yoghurt-ställe) i Crystal Lake.


I lördags åt jag och Larissa på Buffalo Wild Wings (och beställde aniiiingen för mycket mat).
Och igår åt jag och Larissa brunch på Brunch Café här i Fox River Grove!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: