Måndag&Tisdag

Tjolahopp!

Igår hade jag som sagt min första class! Det var sjukt kul och det känns jättekul att jag kommer få göra detta som lite omväxling från jobbet!! Jag gillar fortfarande kriminologi (blev inte avskräckt alltså) och jag är jättetaggad på allt vi ska göra denna terminen! När jag kom hem igår och berättade för mina värdföräldrar om vad vi hade gjort sa Jeff "Emma... Are you exited about the exams?!?" Haha för jaaa, det är jag!! Är glad att jag fått chansen att läsa detta året med för det skulle jag saknat annars!

Och på tal om skola, imorgon börjar skolan för Andrew och Ali! Imorse låtsades vi att det var skola och gjorde allt precis som att det vore skola för att se om vi skulle hinna med allt, och det gjorde vi!

Ikväll har jag, Larissa och Steffi varit på Chipotle och ätit mexikansk middag och avrundade med en froyo. Nu har jag landat i sängen och ska ta ladda upp inför första skoldagen imorgon!

Trafiken till Crystal Lake var galeeeeen, det är egentligen typ 20 minuter dit men det tog ungefär 45.. 
 
Dock var jag nervös och ute i väääldigt god tid så jag svängde förbi starbucks. Jag tog kaffe i största storleken, "venti", som då är 6dl, deeeet var för mycket kaffe till och med för mig. När jag skulle skriva på lektionen skakade mina händer haha!


Och lektionssalen! Stolar som sitter ihop med bänken haha!
 
Study study studyyyy

Lyckades som vanligt vinna tävlingen "vem får plats med mest froyo i koppen"..
Postat av: Lena Adolfsson

Tjena Emma!
Träffade mammma i dag på affären och fick din bloggadress. Ska bli kul att följa dig under ditt år i stora landet:))Ha det gott å var rädd om dig, Otto hälsar, KRAM Fam Adolfsson/ Kihlstadius

Svar: Hej! Vad kul, tack så mycket! Ha det bra ni med och hälsa tillbaka! Kram!
Emma Karlsson

2013-08-23, 20:36:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: