Tisdag

Idag har jag haft en lååång men bra dag, vi har lekt i parken, köpt glass, lekt hos Larissa, lekt på uppfarten, på baksidan osvosv, överallt förutom inomhus vill säga! Det var jättekallt här imorse men framåt 12 blev det behagligt istället för sådär superfuktigt och varmt som det alltid är vilket gjorde det lättare att vara utomhus lite längre.

Imorse var jag på McHenry College för att lämna in lite papper, så vilken dag som helst nu bör jag vara redo att registrera mig för kurser, yayyyyy!!

Och ja, konserten igår... Det var kul att hitta på någonting och kul att komma ut lite men det är typ allt jag har att säga. Och att det var svinkallt. Och att den bästa delen var donutsen efter (hähä). Nä men helt ärligt, det hade nog varit lite roligare att se om vi hade följt serien (vilket man märkte på de fyra tjejerna bakom oss som använde deras fulla lungkapacitet till att skrika "I LOVE YOU" osv typ hela tiden) men det har vi ju inte. Men men!

Kvällen spenderade jag först med Larissa på starbucks och sen på sägen med en två timmars lång skypedejt med Hanna, vi har planerat roadtrip och jag är såååå taggad nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: