10 juli

Hej! Nu har jag precis vaknat upp i min säng ("min".. känns mucho konstigt att det är min) själv för första gången sen jag kom hit, Madeleine åkte nämligen hem igårkväll. Själva kvällen blev ganska hektisk för barnen gråt väldigt mycket när hon hade åkt, och jag fick säga flera gånger om att vi skulle prata med henne på skype så fort det går, haha.. Iallafall, idag börjar jag klockan 10 men Jeff (min värdpappa) sa 8 till mig igårkväll, så när jag kom upp typ kvart i sa Laura Ann (min värdmamma) att hon inte visste varför han hade sagt 8, och att jag kunde gå och lägga mig igen, haha. Nu är dock klockan 09.17 här och jag har ingenting att göra, så jag har lekt lite med barnen i källaren och funderar på att gå upp och äta frukost nu. 

Ikväll skulle Laura Ann och Ali iväg på någon Cheerleadinggrej, så jag tror jag är ensam med pojkarna. Som det ser ut nu kommer jag att ha ett break mitt på dagen i några dagar nu, så om någon vill skypa (kväll er tid) är det bara att höra av er!! 


Del av mitt rum! Denna sängen♥
 
Postat av: Mor

Oj va städat å fint det blivit! Har du köpt en garderob eller? 😜 Ha det gôtt! Kram

Svar: Ja jag gjorde det! Nä men andra halvan av rummet är inte lika fint än, jobbar på det nu!
Emma Karlsson

2013-07-10, 18:25:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: