7 juli

Heejsan hoppsan! Vi är i full gång mest hela tiden så jag har inte riktigt tid att uppdatera här, men nu ska jag försöka iallafall!

Igår hade min värdfamilj 4th of July-party då det var typ festival of fireworks nere i parken, så då fick jag träffa Madeleines vänner och efter att ha ätit gick vi ner till sledding hill'en och kollade på fyrverkerier! Sen släppte vi upp sånna där kinesiska lyktor också! Allt var så fint och jag hade verkligen jättekul, så roligt att träffa några andra au pairer också!

Idag var vi ute på båten på Lake Geneva i Wisconsin mellan typ 12-5 och sedan åkte jag, Madeleine och Emelie och hälsade på Tamara, en au pair från Tyskland som också snart åker hem (kul att de jag börjat lärt känna lämnar mig nu hähähä) och bara åååååt haha, typ allt möjligt; sushi, fruits by the foot, bär, amerikanska konstiga (men goda!!) kakor osv osv.. Nu är vi hemma och jag har lagt mig medan Madeleine desperat försöker få hennes sista grejer att få plats i resväskan hehe! Hon lämnar oss på tisdag kväll och efter det är jag själv, vilket känns enbart konstigt och inte alls kul.. Nä men hasta la vista så hörs viiii, så trött att mina ögon går i kors och jag har lite problems med att se vad jag skriver också, såå time for bed (även fast ni typ börjar gå upp nu, tidsskillnaden är 7h)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: