a fun day at the park ♥

If a day is 2 hours.. I förmiddags gick vi ner till parken med kamera, juice boxes, snacks och pb&jelly sandwiches nedpackat i väskan. Vid 1 var vi tillbaka i huset igen och då passade jag på att ta en springtur innan det var dags för att börja jobba igen. Började egentligen 5.30pm men vid halv fyra fick jag börja jobba istället. Nu har alla barn äntligen somnat så nu sitter jag i köket och väntar på att Jeff och Laura Ann ska komma hem, jag har jobbat 11 timmar idag så jag vill bara gå och lägga mig nu haha!


Erick hälsade på en man och Sean började förklara att "you shouldn't talk to strangers!"

fascinerade av gräsklipparen..

"DID YOU BRING THESE?? I LOVE them!!" 
Postat av: Nikolina

Hej Emma! jag har också tänkt åka som au pair men har lite funderingar .. är orolig att det inte kommer bli så bra som alla säger att det blir o så.. antar att allt inte blev som du tänkt dig men vad överraskades du av? possitivt o negativt? är det svårt att hitta vänner? rädd att jag ska få sitta hemma varje helg och göra saker ensam.. snällt om du kan svara antingen här eller på min mail! tack på förhand;D

2013-07-31, 20:08:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: