Lördag

Lördag idaaag (nähä) vilket innebar 4 timmars jobbning från 9-13 och födelsedagsfirande av min värdmammas mamma, alltså barnens mormor! De var här runt lunchtid så vi åt lunch och tårta, och under eftermiddagen låg jag mest bara på rummet och tittade på datorn. På kvällen började rastlösheten komma fram så jag och Larisaa bestämde oss för att åka och köpa frozen yogurt (nej, vi åkte inte till deer park och valde att köpa froyo - vi åkte till deer park endast för att köpa det, hehe). Det var syyykt gott men blev aningen irriterad när deras koppar inte rymmer så mycket glass som jag vill att de ska!! Så dumt. Efter ytterligare en glassupplevelse åkte vi till walmart och jag köpte mig en kalender, en mobilladdare, frukt och godis för ynka 36 dollar, allt är så sjukt billigt!! Efter det mellanlandade vi på McDonalds för att köpa smoothie och kaffe (helt ärligt. Detta med träningen kanske skulle vara passande nu. Eller att helt enkelt sluta lägga så mycket pengar på mat heheheh).

Nu har jag landat i sängen, imorgon är jag ledig och mellan 1-4pm väntas au pair-meeting. Ska bli kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: