New York Cityyyyy!!!

Idag har vi varit i New York city!!!!! Det var så sjukt coolt och så mycket att det inte gick att ta in, men jag ska definitivt tillbaka här under mitt år! Vi hade dock sjukt mycket otur, först valde vi buss 2 av totalt 4 bussar och mitt på stora motorvägen (typ 10-filig väg) stannar bussen och chauffören berättar att vi har fått punktering. Fick vänta i en timme på en ny buss och missade då alltså 1h av vår guidade tur.. Hann bara med central park och empire på den men det dög ju det också! Sedan när det var dags att gå upp i Rockafeller center slutar Majas kamera fungera. Precis där man mest vill ha den. Vi kommer ut och ska ta den obligatoriska bilden ute framför manhattan och det börjar spööööregna. Det rann av oss och det gick knappt att stå ute, men bilderna tog vi och sprang in igen. Så fort vi kommer utanför dörren slutar det plötsligt att regna. Sedan, på väg hem på bussen igen börjar plötsligt majas kamera att fungera igen. Inte riktigt vår dag alltså. Men det var sjukt grymt ändå! Imorgon väntar en skoldagfrån 08 till 09.15 pm så nu är det bara att hoppa i säng!!


I tisdags kväll kom världens äckligaste och mest (nära) odödliga fluga jag någonsin sett!! Det tog väldigt mycket både bankande och tid innan den hade gått över till andra sidan hehe

First Aid training

Skönaste och knäppaste läraren jag stött på.. så sjukt konstig haha

Central Paaaark

And central park agaiiiin

Top of the rock!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: