wohooo

Idag har jag haft en sjukt skön dag (och den är inte över ääään), började som sagt 11 med att plocka ihop lite i köket, starta en tvättmaskin och vika tvätt, sen gick vi ut och sprang i vattenspridaren och lekte i poolen. Vid 1pm fick jag "sluta" och gick ner på rummet, blev dock inte så mycket vila för efter några minuter hade jag fyra små monkeys i sängen! Vid 3 gick vi ut igen och lekte en stund, och efter det har vi bara suttit inne och myst framför teven! Erick somnade nyss i mitt knä i soffan, haha! De har varit så himla lugna idag och på så bra humör så det har varit riiiktigt roligt att jobba!

Igår var de ganska trötta och tjuriga hela bunten så då var det inte lika kul, och imorse såg jag inte direkt fram emot att jobba på grund av det, men när jag kom upp möttes jag av tre glada ungar som sprang fram och kramade mig och sa "good morning emmaaaa!!!", så dagen började verkligen på bästa sätt! 

Är dessutom ledig ikväll så då ska jag iväg till Deer Park och äta middag och gå på bio (skräckfilm, yuk) med några au pair-vänner, ska bli sjukt kul!! Ska som sagt äta middag i Deer Park men jag hoppas på att hinna med att äta av pizzan här hemma också, det är ju pizzanight ikväll och Jeff gör sjuuukt god pizza!! 

 
Postat av: L-E

Tre busfrön?

Svar: Jepp!
Emma Karlsson

2013-07-20, 17:28:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: