8 dagar.

Heeej! vet att jag suger på att hålla denna blogg igång, men nu när jag väl sitter här tänkte jag att jag skulle uppdatera er om läget lite! I fredags hade jag blandning mellan avskedsfest och midsommarmys. Fick så fina presenter och började nästan grina flera gånger, haha. Amanda, som åker till Indianapolis imorgon (fast första stopp New York-skolan, förstås), kom och sa hejdå och då blev det ännu jobbigare. Det blev dock en himla lyckad kväll och jag är glad att jag ändå har en vecka på mig att säga hejdå till alla. 

Igår såg jag på paranormal activity 4 hemma hos Matilde med Louise och Jessie, så kul att bara vara hemma och mysa de sista dagarna. Idag städar jag ut ur rummet och kastar allt jag inte kommer behöva, börjar kolla över vad som ska packas ned och pysslar lite allmänt inför flytten. Det närmar sig och nu har jag bara 8 dagar kvar i Sverige. Känns så konstigt och så bra på samma gång. 

Insåg att jag i princip aldrig fotograferar längre (iallafall inte seriöst) så letade lite i mitt flickr-arkiv. De här bilderna är lite av mina egna favoriter trots att de allra äldsta är från 08, vilket ju är ett tag sen. Hehe, medveten om att huggtanden inte ser verklig ut direkt meeeen ta hänsyn till att jag var typ 13 när jag gjorde bilden, haha!



 
 
Postat av: Daniella 🌙

Så himla fint!

2013-06-23, 15:08:17 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: