FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN

FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!!!! Igår upplevde jag den bästa dagen i mitt liv. Fyfan vad lycklig jag var, det var verkligen obeskrivlig, ren lycka. Vi började med champagnefrukost i strandparken, vid 9 var det dags för fotografering som vi fick ta inomhus då det började spöregna precis när vi skulle ta, sedan var det dags för utdelning av slutbetyg innan våra ekonomilärare tog kommando och begärde att få visa en film, haha. När vi var på studentresa åkte Görgen och Tommy iväg de också (dock inte till Magaluf, hehe), och genom att vi sedan vi fick dem som lärare i tvåan skämtat och pratat om importsprit/öldrickning/vad vi gör på helgerna/om vi har några planer på att supa till helgen osv, så hade de gjort en film tillägnad oss med massa galenskaper på, haha. Så himla kuuul! 

Vid 1 var det dags för studentlunch, och vid tre officiell mösspåtagning i aulan där lärarna körde något slags spex och hade klätt ut sig. Här stämmer "ragnar tar studenten"-texten ganska bra, "Lite rasp i mikrofonen, rektorns tal är way too långt, fast vi sitter tätt tillsammans känns det inte trångt." Efter det sprang alla lyckliga studenter med mössor på huvudet upp i klassrummen där vi började skrika EK3, För vi har tagit studenten och spela Miss Decibel, Sex on the Beach och Shit va pin, som blivit lite våra klasslåtar. När klockan slog fem fick vi äntligen SPRINGA UT!!!!! Så jävla häftig känsla!! 

Och nu sitter jag och lyssnar på klasslåtar och gråter som fan haha, vill tillbaka till igår. REN OCH SKÄR LYCKA!

Men nu laddar vi om inför bal och parad ikväll, vill inte ens tänka på vilken ångest jag kommer ha imorgon. Fyyy

 
 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: