Getting closer

Studentveckan har börjat och jag har fullt upp och gör ingenting på samma gång. Igår åkte jag, Maja, Lina och Jessie till Karlstad för att fixa naglarna och för att se Karlstadstudenteras bal. Eller, hur de såg ut, rättare sagt. Sen bar det av till Linn där jag var den enda som var supsugen, resten satt och myste under filtar, hehe. Idag är det dock andra puckar för klockan 7 ska vi ses i strandparken för grillning och uppmjukning inför studenten! Hämtade min balklänning förut nu också och det är först nu det börjat gått upp för mig att det faktiskt är vår tur i år, sjuuuukt!!

 
Postat av: Anonym

Så sent? :o vi sprang ut runt 7e maj

2013-06-11, 17:43:27 - URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: