Onsdag

Tjäännaa! inlett onsdagen med engelskadebatt om skoluniformer, haha, jag&julia emot och simon&frida för. Är fortfarande helt uppe i varv och sitter fortfarande och halvdebatterar med mig själv. "LOOK AT THIS STATISTICS!!" lite den stylen. Som vanligt absolut inget vettigt att komma med överhuvudtaget. Bara kul att skriva ner det jag pratar med mig själv om istället för att sitta och prata med mig själv just för att det ser så mycket viktigare ut och samtidigt som det minimerar risken att defineras som på ett eller annat sätt psyksjuk om någon skulle komma på mig med att skrika "LOOK AT THIS STATISTICS!!" till mig själv, hehe

Postat av: W

Om inte annat så är ju iallafall japanska skoluniformer fina!

2013-05-22, 12:25:53 - URL: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: