Januari

Heeeej! bättre sent än aldrig, så gott nytt år! 

Jag åkte till Milwaukee i snöoväder sent på nyårsafton (planen var att åka runt 3 men vi kom inte iväg förän 6 och var framme strax efter 8). Jag hade en jättebra nyårsafton fylld med röda koppar, beer pong (spelade min första beer pong-match! Vann ju inte direkt, men ändå!) och trevliga collegestudenter!



Beer poooong!


Fick mig en ny bästis...


Men kul hade vi iallafall!


Helgen efter nyår åkte vi till Kyoto i Crystal Lake, en japansk restaurang där de lagar maten framför en! 

Onion vulcano! 

Jag och Erick :*

Förra helgen hade vi au pair-möte i en ishall, jag åkte dock inte skridskor hehehe (regel nummer 1. Rör inte på dig mer än vad du absolut behöver!!!) och efter det åkte jag och några tjejer och åt middag på meatheads.

I fredags åkte jag, Manuel och Hanna på blackhawksmatch!!! SÅ GRYMT!! 

Hanna gick all in och skrev blackhawks på naglarna!
sååå häftigt var det! Och vann gjorde vi ju också! 

Lördag morgon åkte jag och Larissa på brunch på Denny's!

Igår var jag på bio i Woodstock, vi såg Lone Survivor som var jättebraaa men lite väl mycket skjutning och dödande för min del, hehe.. Såg att de dekorerat torget i Woodstock sjukt fint så nu måste jag tillbaka med riktiga kameran innan de tagit ner allt igen!!


PUH, där har ni mina 20 första dagar av 2014... iallafall i stora drag! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: