Resemånaden

Imorgon kväll åker jag och sover hos Hanna för på tisdag morgon kl 6 bär det av till o'hare för att sätta oss på ett flyg vid 8. Första stopp blir San Diego!


Sen bär det av till Los Angeles, först några nätter på venice beach!

Sen möter Manuel upp oss och då ska vi bo i Hollywood istället!

Efter det drar vi vidare till Nevada för några nätter i Las Vegas samt en dagstur till Grand Canyon!!


Efter det ska vi köra upp till San Fransisco via highway 1!
(Highway 1)

Och stanna för att bland annat besöka Death Valley, som är den varmaste platsen på jorden. De rekommenderar inte ens folk att åka dit i juli för att det är så varmt haha, och att inte lämna saker i bilen då både skor och mobiler smälter haha.

Om vi klarar oss från att få bensinstopp mitt ute i öknen överlever vi förhoppningsvis så vi får se San Fransisco också!

Och efter det åker vi till Miami i minst en vecka!!! När vi ska tillbaka till Chicago vet vi inte riktigt än, vi får se helt enkelt!



Jag har packat och städat ut rummet och är nu helt klar. Så himla blandade känslor! Så konstigt att veta att det är sista natten jag sover i MIN säng, i MITT rum, med MIN familj, i MIN stad. Vill inte ens tänka på att någon annan kommer va här och ha tagit min plats om 2,5 veckor. Men men. Snart bär det av!! Ska försöka uppdatera här så mycket det går, iallafall ett bildinlägg per stopp! :) 
Postat av: Maria

Ha det så väldigt bra! Blir en fantastisk resa som avslut på en annan resa. Ha det bäst å se upp så du inte blir drunken :)

2014-06-30, 07:16:39 -
Postat av: L-E

Ha en underbar resa vännen o du, va rädd om er!!😀

2014-06-30, 22:19:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: