Första halvan av april

Nu var det på tok för längesen jag var inne här och skrev så nu fick jag sitta och kolla igenom bildarkivet för att se vad jag ens höll på med i april. Haha.
Iallafall, första helgen i april åkte jag och Lincoln till någon slags "rökbar". Jag trodde han skojade om det först så han var tvungen att visa att det faktiskt fanns något sånt på riktigt haha. Det var fullt med äldre män som satt och rökte cigarrer/vattenpipa och kollade på fotboll/baseball i ett rum haha. Nu har jag iallafall sett det!




Lördagen...har aldrig kört så mycket bil som jag gjorde då haha. Jag åkte hem från Lincoln tidigt på lördag morgon för att min värdpappa skulle ha bilen. När jag var nästan hemma fick jag ett sms där det stod att han INTE behövde bilen och att jag fick stanna och se Lincolns baseballmatch istället innan jag började jobba vid 4 om jag ville. Så jag kom hem och skulle vända igen men då visade det sig att han visst behövde den för att han skulle och byta olja, men vi kom fram till att om jag är hemma runt 1 så skulle han hinna i tid. Så jag åkte tillbaka till Woodstock där hans mamma berättade att matchen inte var förän 12. Vilket ju var en timme innan jag skulle vara hemma, haha. Så efter många om och men slutade det med att jag tog bilen till verkstan, såg Lincoln spela baseball och sen åkte hem för att jobba, haha.



Söndagen hade vi möte där vi skulle göra chokladpizza! Efter det åkte jag och Larissa till Deer Park för shopping innan vi mötte upp Hanna och Manuel för lunch och för att planera vår resemånad lite.

Min fina pizza...

 

Helgen efter det gjorde jag absolut ingenting speciellt alls. Lincoln kom över på pizzanight på fredagen och sen åkte till en bonfire hans föräldrar var på, men det var i princip det. Gick runt på Woodstocks torg på lördag morgon i väntan på tåget. Woodstock är så himla fint, verkligen min favoritförort!! 
Jag jobbade hela helgen och på onsdagen åkte jag och hämtade upp mamma, pappa och Anton, men mer om deeeet i nästa inlägg för nu börjar jag jobba!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: