Måndag igen

Denna helgen har bara flugit förbi, precis som alla andra helger, och jag har som vanligt inte åstadkommit värst mycket. I lördags var vi på woodfield mall för lite shopping (köpte mig äntligen ett par nya converse! Så nu, mamma och pappa, behöver ni inte skämmas över mig längre!!) och igår jobbade jag heldag från halv 9 till halv 7. Efter att ha jobbat klart gick jag och Larissa till Panera för middag och sen gjorde vi s'mores framför brasan vi tände på uppfarten.

Idaaaag jobbar jag fem timmar och sen ska jag ta tåget till Hanna, för ikväll ska vi på American Idol!!!! Wihoooo


Sean igår haha, han ville göra julgrans-formad pb/j smörgås!

Postat av: Mor

Äntligen!!!! 😉

2013-08-12, 22:14:33 -
Postat av: Pappa

Nu jublar väl dina fötter!?👟

2013-08-12, 22:22:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: