Awesome

Idag har jag haft en awesome dag!! Jag jobbade till typ 12 först, men jag blev sjukt rastlös så satt mest och lekte med pojkarna ändå. Sen gick vi ner till parken, och precis när vi kommit upp igen (från världens längsta backe i typ 30-gradig värme) stötte vi på Larissa och hennes pojkar som var på väg ner de också, så då ville såklart Sean och Erick gå ner igen. Efter det gick vi till Larissa's och lekte medan de äldre barnen var på biblioteket.

Vid halv 5 var jag ledig igen men hade inte riktigt någonting att göra då heller (förutom att skypa med mina bruuuuds, saknar er så mycket!!!♥) så jag lekte lite med Sean i källaren och hjälpte till i köket. Vid halv 8 mötte jag upp Larissa så gick vi ner till McDonald's för lite lyxfika, hehe! Köpte kaffepulver gjorde jag också, för av någon (jävligt konstig) anledning dricker inte någon i detta huset kaffe.. Nu har jag tills imorgon iallafall! 

Barnen har varit hur goa som helst idag (iallafall mestadels) och när jag kom hem nu frågade Ali om jag ville vara med och fånga fireflies ute, vilket vi gjorde i typ 15 min när Erick kom ut och frågade om jag kunde komma in med honom, så det känns bra att de börjar vänja sig vid mig. Sean sa till och med idag "So you're going to be here for A YEAR??? YAYYYY!!", haha! Iallafall, här kommer lite bilder från min dag för jag har äntligen frågat min värdmamma om lov att lägga upp bilder! 


Imorse när vi byggde torn! Sean älskar att vara med på bilder så jag har hur många som helst på honom och typ ingen på Erick, hehe..

Påväg till parken, skulle ta en bild för Erick älskar mitt halsband (som är ett ankare) men såg helt galen ut på bilden... tack photoshop ♥

Har seriöst buttat på så mycket gungor idag att jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon.. "Emma I wanna go higher and higher!!".. förstår inte hur de inte kan tröttna, stod där i minst trettio minuter och gungade på, haha..

Och i eftermiddags när vi lekte med lego! Nu är klockan 23.10 här så jag ska lägga mig, börjar inte förän 10 imorgon men är helt slut efter denna dagen så det ska bli skönt att sova! Godnatt (eller godmorgon för er i svealandet) ♥
Postat av: Daniella 🌙

Åh, vad fint allt ser ut!

2013-07-12, 00:24:17 - URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: