Day 3

Idag har varit en lååång dag, men som de senaste dagarna har den gått sjukt snabbt ändå! Vi har haft mer pyssellektioner idag, presentationer, lyssnat på en polisofficer och redovisat uppgifter. Så det har gått snabbt ändå! Dessutom är det ju amerikas födelsedag idag så vi har fått lite finare mat än vanligt, och avslutade kvällen med att se på fyrverkerierna vid vattnet. Det var så sjukt fint men då min kamera inte riktigt är så bra som jag hoppades att den skulle vara var det lite svårt att få det på bild.. Jag och Hanna har blivit jättebra kompis med min roommate Denise från Tyskland också, seriöst typ den roligaste människan jag träffat!! Skrattar så fort hon öppnar munnen typ.. Imorgon 09.00 drar bussen mot flygplatsen och flyget som ska ta mig till min värdfamilj!!!! Känns faktiskt lite sorgligt att åka härifrån dock, gillar detta stället mycket mycket mer än jag trodde att jag skulle göra!


Idag när jag kom ner i klassrummet ropade Denise på mig och sa att jag hade fått paket, som var från min fiiina värdfamilj!!! Blev så glaaad

Det var fyllt med massa (MASSA) godis...

Och ett USA-linne att ha på nationaldagen! Så himla roligt!! (var jag ska stoppa ner allt godis är dock ett litet problem)

Wibke och Hanna!

Och nationaldagen i ära fick vi till och med vattenmelon!!!

Och cheeseburgare som FAKTISKT var sjukt mycket godare än de ser ut.. och dessutom grillade på grillen utanför så möjligheten finns faktiskt att de inte har friterat eller dränkt dessa i olja! Miracle

Och den svenska kvartetten! Maja, Hanna, och Louise!

Vår fina presentation.. om vi ville fick vi gärna ta med den hem till värdfamiljen och hänga upp den på väggen.. För er som känner mig förstår ni ju att denna såklart redan är nerpackad

Louise gillar grönsakerna

och fireworks!!

Imorgon drar jag på riktigt!!!!!! HEJ CHICAGOOOO
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: