First au pair meeting

Idag har jag haft mitt första au pair-möte! Ni som åker/har åkt med Cultural Care vet vad det innebär men för er som inte gör det - varje månad har alla au pairer inom ett lcc(local childcare consultant)-område ett möte för att lära känna varandra, prata med lcc:n även under vissa möten, som jag förstått det, lära sig mer om säkerhet osv. Idag var det dock bara poolparty! Igår var det svinkallt ute, typ 15 grader, och idag var det typ samma men växlade med sol, så jag och några andra tjejer badade ändå. De flesta satt dock kvar uppe på land, haha!

Efter mötet åkte jag, Larissa, Maja (från Danmark), Leonie (från Tyskland) och Helle (också från Danmark) till Deer Park för middag, shopping och fro-yo (standard hehe). Fick med mig en rouge hem från Victoria's Secret och två böcker, en Sarah Dessen-bok (planerar att läsa dem alla från början till slut, så taggad hehehee!!) och en annan som var på topplistan! Nu sitter jag i köket, ensam hemma då de andra är ute på sjön, och ska dricka kaffe och kolla ikapp på Pretty Little Liars, yayyyy!

Dani, jag, Helle och Liz!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: