Första jobbdagen

Tjoo!

Igår hade jag min första jobbdag!! Dock var Madeleine med mig hela dagen och visade mig typ allt, men ändå! När vi hade jobbat klart gjorde vi middag, hemmagjorda (svenska!!) köttbullar med hasselbakspotatis (mamma och pappa, ni måste testa att göra med smör, ströbröd och basilika istället, asgott!!) och sås, sen kom Larissa över och åt.
På kvällen åkte vi till Tamara där typ 7 tjejer redan väntade för att ha lite hejdå-mys innan Emelie och Madeleine åker hem (vilket de gör ikväll). Det var kul men jobbigt att säga hejdå, även fast jag bara känt dem i typ 3 dagar, haha!

Idag jobbar jag igen och idag är det lite finare väder, så vi får hoppas att man kan vara ute och göra något! Hoppas alla där hemma har det bra, det har jaaag!
Postat av: Ida Linnéa

Allt går bra hoppas jag? :) Jag kommer till Chicago på Fredag, kanske kan vi ses nån gång? :)

2013-07-10, 13:41:43 - URL: http://www.idalinneaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: