Fredag

Godmorgon! Eller god kväll för er där hemma! Här är klockan halv 11 och jag ska börja jobba om en halvtimme. Jag har suttit och kollat lite på collegekurser, och det lutar åt Social Psychology (sociologi), Criminal Justice, Criminal Procedures (kriminologi) eller American Experience since 1877 (historia). Ville som sagt helst läsa "ren" kriminologi, alltså kursen Criminology, men den var redan full så då får det bli någonting annat. Ska checka av lite med vad som passar bäst med schemat, och sen anmäla mig!! 

Idag jobbar jag mellan 11-16 och kanske på kvällen också, de har inte bestämt sig än om de ska på volleyboll (isåfall jobbar jag) eller om de ska till poolen (isåfall jobbar jag inte). Om jag inte jobbar ska jag på bio, äta middag och sen froyo i Deer Park med några andra au pairer, hoppas att det blir så för det skulle vara roligt att komma ut lite! 

Igår öppnade jag även mitt bankkonto här så nu har jag ett snyggt chase-kort att gå runt med! 


Bara en av alla knasiga saker de har här... Drive-through på banken..
Och mitt chicago skyline-bankkort!!
Postat av: Lars-Erik

Snyggt kort, hoppas du får dra ut mä dom andra au pairerna en sväng. Ha de gött!!😄

2013-07-19, 19:07:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: