3 weeks

Heeej!

Igår var jag äntligen iväg och shoppade!! Vi var 8 st tjejer som åkte till Woodfield mall, ett stort köpcentrum typ 20 min härifrån! Blev massa kläder rikare och inte så mycket pengar fattigare, för heeej vad allt är billigt här!! Vi åt även lunch/middag/vad man nu äter klockan 4 på The Cheesecake Faktory, och det var sjuuukt gott! Och väldigt nyttigt, hehe.. Innan vi åkte hem blev det även frozen yogurt, dock på ett ganska dåligt ställe med få smaker och toppingar, men ändå! Upptäckte även hur lite alla tog i jämförelse med mig haha, är inte grejen att fylla bägaren med så mycket det bara går??? hehe..

Idag har jag jobbat i 10 timmar, från 10 till 8, och börjar dessutom bli sjuk (igen), så jag är helt slut nu. Ska sätta på Gilmore girls och sen sova! Imorgon jobbar jag 3-10 och tänkte försöka sticka ut på en springtur innan. Känner jag mig själv rätt kommer jag hoppa det och sitta inne, se på Gilmore girls, dricka kaffe och äta bagels. För vem kan stoppa mig när jag bara rullar fraaaam

psssss. Idag var det 3 veckor sen jag tog mitt pick och pack och flyttade till staternaa! Känns som igår och som en evighet sen på samma gång! 


kartan över alla affärer, ganska många!


och inne på en blackhawks-butik!



min kalorisnåla måltid :)


Världens bästa granne! drömde inatt att hon åkte hem och inte sa någonting förän hon var borta, vaknade typ kallsvettig och visste inte om jag hade drömt eller inte, haha.. så glad över att ha henne här. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: