Lördag

Heeeej! 
Pizzakvällen igår blev inte riktigt så lugn som jag och Larissa hade föreställt oss, det var väldigt mycket skrik och bråk och skratt och gråtande och rännande hit och dit, men det var kul ändå! Och den hemmagjorda pizzan var sjukt god, så det höjde det hela ganska mycket! När föräldrarna kom hem vid 10 satt vi ute framför en brasa och pratade, Larissa och hennes hostmom kom också över så satt vi där tills klockan blev typ 1. Supercozyyyy

Idag började jag inte förän 4 så på förmiddagen hade jag planerat att gå till banken för att öppna ett bankkonto, hade tänkt gå för att se gatorna lite mer men Jeff erbjöd sig att följa med och lät mig köra bilen ner till banken för att testa på hur det är att köra automat! Fick dessvärre inte öppna något för att jag inte fått mitt social security number än, så jag får gå tillbaka i veckan. Jag köpte kaffe på starbucks istället och när jag väl kommit hem bestämde jag mig för att ta en tur med Tank (min värdfamilj hund). Gick och gick och gick och insåg att jag var helt vilse, haha, Tank var helt utmattad (både för att vi gått i typ 1 timme och för att det var ca 30 grader ute), till sist fick jag fråga en gammal tant som beskrev vägen, haha! 

När jag väl var hemma igen skrev Larissa och frågade om jag ville hänga med till Panera för att äta lunch, så jag gick på min tredje promenad för dagen och åt lunch där. Började som sagt jobba 4 men klockan 6 sov alla barnen utom den äldsta, så jag har bara suttit och gjort ingenting sen dess. Ganska skönt det också! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: