Onsdag

Hejee! Jag blir sämre och sämre på att uppdatera här men ska försöka ta tag i det, hehe! Både igår och idag har jag haft väääldigt lugna jobbdagar, igår jobbade jag mellan 3-8 och idag 3-6, haha! Igår utnyttjade jag ledigheten genom att ta cykeln till dunkin' donuts (köpte dock ingen donut utan bara kaffe - måste ju se vart det är bäst heheh. Ps. Står fortfarande på starbucks sida) och idag gjorde jag det genom att köra biiiil! Åkte bara runt och det var så himla skönt, älskar att kunna ta mig var jag vill när jag vill (iallafall nästan)!

Ikväll lånade jag bilen igen så jag och Larissa har åkt runt lite, vi var först sugna på frozen yogurt men insåg att det var lite för långt bort, så vi ändrade om till starbucks bara för att upptäcka att det var stängt, och endade up (seriöst, finns det någon svensk översättning för "ended up"? Slutade upp? Endade up låter bra nog) på McDonalds, haha.

Imorgon jobbar jag tidiiiigt (8.30, min tidigaste morgon hittills om man inte räknar med timmen mellan 7-8 i lördags. Så ja, ordet tidigt var lite ironiskt) och även kväll, gissar att jag har ett break på dagen. Hoppas på det iallafall!

Bilderna är från igår och idag. Jag och Ali fint utklädda, jag och värdhunden Tank, osten Sean delade med sig av imorse "you can eat it if you want", och köra biiiiil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: