14 DAGAR!!!!

Idag har jag lite saker att stå i! Ska på stan för att växla mina euro som blev kvar från studentresan till dollar, det blir typ 200 dollar men dock har jag ingen aning om vad det innebär. Är det för lite att ha med? Väldigt lite? Extremt lite? Kommer ju ha kortet med men vill ändå ha lite lösa pengar liksom. Får väll växla mer bara annars.

Sen har jag även utnämnt denna dag till dagen jag ska köpa resten jag behöver inför resan, det är två veckor kvar och jag har egentligen lång tid på mig, men det känns skönt att ha det klart så att jag kan fokusera på annat. Saker jag ska köpa är typ deo, duschtvål, schampo, balsam, necessär, borste, tandborste, torrshampo, adaptrar samt de sista presenterna. Så ja, det är en del saker som ska införskaffas. Vill ha allt rent och nytt när jag åker, hehe.. Måste även skicka in blanketten om internationellt körkort då man tydligen ska göra det två veckor innan - sagt och gjooort! 

Helt sjukt att det är två veckor kvar!! Är typ helt tom på känslor just nu, antar att jag inte hunnit smält studenten riktigt, men de kommer nog snart. Känslorna alltså. Men alltså.. TVÅ VECKOR!!!!!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: