En veckaaaa

Nuu har jag i princip allt fixat!! Har skrivit ut mina flygbiljetter så ytterligare en sak att bocka av, har även köpt en adapter (så check igen) så det enda jag har kvar nu är att köpa en ny tandborste (hehe, fräscht ska det va), packa in presenterna, fixa godis till godispicknicken, avskedsfest för släkt (lördag) och att packa. Sen är jag redo och påväääg!

Jag har verkligen fullt upp denna vecka och vet inte hur jag ska hinna med allt!! Imorgon ska jag fika med Lara och försöka hinna umgås med Maja, onsdag ska jag ut och äta med mamma, pappa och anton, torsdag fika med äldre släktingar och senare film med helena, fredag packa och fixa det sista, lördag avskedsfest och söndag kommer jag åka runt och säga hejdå till alla. Hähäää, så stressigt men lite kul ändå och även om jag gärna hade spenderat sommaren i Sverige är jag mer än nöjd över mitt beslut och känner mig redo för avfärd på måndag morgon. Ska bli skönt att komma iväg och uppleva någonting nytt.  
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: