Onsdag

Godkväääll! Jag har kämpat hela dagen med mitt internet som verkligen inte vill fungera, det funkar på antons dator och på ipaden men inte på min, så irriterande (kopplat ihop med mobilen nu)!! Är antagligen någon inställning jag kommit åt, men har kollat typ allt och hittar ingenting. "Ingen nätverksanslutning", står det bara.. Någon som vet vad det kan vara?? använder mac, hehe..

Kom precis hem från McDonald's där vi köpt "efterrätt" efter att ha ätit räkfrossa på bryggan. Så mysigt och det gäller att ta vara på all tid man får nu innan jag åker! Igår var jag på avskedsmiddag hos Amanda som åker till Indianapolis på måndag, och det var först då jag insåg att shit, jag åker faktiskt om mindre än två veckor. Så sjukt!!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: