Snart där.

Idag har jag äntligeeen köpt mig ett headset och en tandborste, samt packat in alla paket (tog så jävla lång tid. ville dessutom lägga ner lite tid på dem vilket såklart inte gjorde att det gick snabbare), så nu har jag inte så mycket kvar på checklistan vilket ju i sig är lite sjukt. Det fattas nu alltså bara att packa och ha avskedsfest (lördag) för släktingarna. Vill inte och vill vill vill på samma gång. Det är ju så jobbigt att säga hejdå bara, blir nog bättre bara jag kommit iväg, men just de här dagarna gillar jag inte. Samtidigt som de är så fruktansvärt roliga för att jag är så pepp de stunderna jag inte har separationsångest, hehe..

Har även bockat av massa andra "att göra"-saker som hör till de sakerna jag inte måste göra - men som är ett extra plus i kanten om jag hinner med, nämligen att fika med farmor, fika igen med elin och lina och ha monopolhemmakväll. Vi skulle egentligen ut och äta ikväll men mamma blev sjuk så det får bli fredag istället. ah bra då vet vi deeet tänker ni. Imorgon väntas lunch med familjen, farmor och fasters familj, senare fika med släktingar och filmmys med helena och maja. Janiii. När jag ska hinna med att packa är ju en fråga jag inte riktigt bearbetat än (som jag dock borde fundera på då jag nyss upptäckte att mina presenter tar upp typ halva min resväska). 

Postat av: Anonym

Har frågat förut men du svarade inte så hur gör du så att det blir sån film typ? sist jag frågade var det big ben som gick från färg till svartvitt

2013-06-27, 14:31:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: