33 fucking dagaaar

Helluu! Nu har jag lagt till ytterligare saker på checklistan samt bockat av några saker, bland annat att köpa en kamera och presenter till barnen! Föräldrarna är jag dock inte klar med än. Jag ska ha med min Nikon D90 till USA men jag har sålt mitt vidvinkelsobjektiv och det objektivet jag har med minst närgräns på är 50mm, vilket gör att jag med en kamera som inte är i fullformat kommer väääldigt nära. Därför är det i princip omöjligt att ta spontana vardagsbilder (måste backa cirka 1 kilometer innan man får med allt i bild.. hehe) vilket jag gärna vill göra, så därför har jag beställt en Nikon Coolpix som är påväg hem till mig just nu! 

Även börjat på kludda på en packlista (fått en hel del hjälp från Madeleines packlista) och börjat städa garderoben, hohooo. Alla som känner mig vet att jag alltid är ute i (lite väl) god tid, haha. Nä men jag åker ju till Magaluf natten till lördag nu och sen börjar studentveckan, och efter det är det bara två veckor kvar. Så förutom att jag behöver packa till Magaluf har jag hängt upp allt jag använder som mest, så det ska bli lättare att välja sen när det är dags att packa inför USA! Lite väl overkill kanske, men vafan. 


Bild från i söndags när jag var kock, älskar sommarmat!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: