Ett steg närmare rätt



Gammal (sjukt random) bild, men jaaää. Sitter och slickar på ett kuvert just nu som jag ska skicka iväg till Cultural Care, haft alla blanketter länge nu utom hälsoundersökningsblankettensom som tog jättelång tid på sig av någon oväsentlig anledning så nu när jag väl fått den är det dags att skicka in allt! När det är klart och mitt visum har landat i postlådan är det bara det internationella körkortet och slutbetygen som ska skickas iväg. Så sjukt att det verkligen närmar sig!! Ångeeeest och längtan på samma gång. Vilket kan beskriva de typ tre senaste dagarna. Wohaa snacka om berg-och-dalbane-dagar. Av många olika anledningar fast egentligen ingen anledning alls, typ. Eller något. Fatterinteee. Vill mest bara att det ska bli helg så jag får spendera lite kvalitetstid med meine fine bruder. Men nu ska jag och träna och ikväll är det ju the following, så hur tokigt kan denna dagen sluta egentligen?? Na juste. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: