Hasta la vistaaaa

Heej! Vi har ju inga lektioner kvar nu, hade sista i onsdags, så jag har haft andra lediga dagen i rad! Igår kom Linn över och vi gjorde klart typ 100 balinbjudningar att skicka ut till alla studenter, så kul men tog himla lång tid. 

Idag startade jag och Maja dagen med ett gympass (all in nu innan resan, haha) och inatt 01.30 går bussen från skolan och vi är därmed på väg till MAGALUF! 50 studenter bara från Solberga är vi, kommer bli så grymt att spendera sista veckan "på" gymnasiet med fulla, glada studenter och mina wüüüüüünderbara brudar!

Mamma kom iallafall nyss hem med en liten "bra-att-ha"-kasse som innehöll lite allt möjligt - godis till resan, tuggummi, ramlösa, tandkräm, bodylotion, solkräm och after sun och sist men inte minst; Kvällens måltid bestående av pizza med efterrätt, cookie dough! Sååå gott.
Resten av familjen är iväg på kalas så det blir en riktig tjejkväll ikväll (själv dårå) med pizza, glass och criminal minds, haha! Blir nog sängen tidigt dock för jag antar att klockan ringer sisådär 00.30 inatt, om jag ens lägger mig vill säga. Återstår att se! hasta la vistaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: