Krångeeel

 
Sitter och skriver checklistor just nu och kollar på hur mycket bagage jag kan ha med mig. British Airways, som jag flyger med från Sverige till New York med,är grymma och tillåter stora väskor och många kg (23 kg bagage och 23kg handbabage), JetBlue däremot, som jag flyger med från New York till Chicago, har ungefär samma begränsningar när det kommer till kilon, men alltså måtten!!! Väskorna måste vara hur små som helst! Hur-ska-jag-få-med-aaallt är ord som jag tänkt ganska mycket den senaste timmen, hehe... Har dessutom varit och hämtat ut mitt visum (yay!) och ringde Cultural Care för att bekräfta att jag fått det, varpå tjejen i luren frågade om allt var med, och jag bara "haha allt och allt, passet iallafall!" lugn och glad, två minuter senare ändrades dock humöret när det visade sig att även SEVIS och DS-2019 skulle med. VAR FAN HAR DET TAGIT VÄGEN? Mejlat ambassaden för att kolla vad som hänt men åh, orkar inte krånglaa! Någon som det hänt samma sak för? Eller någon som vet vad det kan bero på? Blev så nervös och irriterad nu haha. 
 
Bild från kusten förra året. Eller förförra. Hur som helst, denna sommar kommer jag ite hinna besöka mitt andra hem innan jag åker.. Känns tråkigt men samtidigt - vad är grebbestad jämfört med chicago? hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: